Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

Fy skäms!

Av Frida Ronnerfors - 20 oktober 2012 23:18

Jag har bästemt mig för att sluta blogga! ( iallafall inte på en månad )! Folk lär va så j*vla dryga. Dom klagar på att jag aldrig bloggar. So what? Jag har ett liv, och i mitt liv har jag inte alltid tid att blogga varje timme! Jag behöver inte nämna några namn för dom som har klagat vet vilka dom är!

Good bye!

Nu kommer sista bilden på en månad

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Ronnerfors - 24 oktober 2012 08:04

gå in på min nya blogg istället! www.sminkbyfrida.bloggplatsen.se...

Av Frida Ronnerfors - 22 oktober 2012 17:32

hej nu har jah bästemmt att jag ska göra många korta inlägg istället för ett långt inlägg per vecka! Haha mitt favorit spel är på bilden :)...

Av Frida Ronnerfors - 7 oktober 2012 11:28

Nu kommer en av mina favorit bilder!

Av Frida Ronnerfors - 5 oktober 2012 11:16

Hejsan! nu kommer lite schema på min vecka men några dagar har redan varit ( Jag är lite efterbliven )   MÅNDAG: Skolan börjar.....    Innebandy tränning jippie!! Äääääälskar innebandy just nu. TISDAG: Skolan och aaaaassss trött   . Inget speci...

BIO

Av Frida Ronnerfors - 3 oktober 2012 14:08

Nu är det bio på knoppen! :D Film: Piraterna

Presentation

Hej jag heter Frida och jag är en glad tjej som är 11 år. Jag älskar att spela fotboll och knäppa kort! Följ mig gärna på instagram: Fridaronnerfors

Länkar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards